


KORONAWIRUS
W związku z epidemią prosimy o zapoznanie się z komunikatem. Jednocześnie informujemy, że nasz sklep internetowy działa bez zmian. Zapraszamy do zakupów on-line.
AKTYWNY SAMORZĄD 2020
Aktualizacja informacji oraz wytłumaczenie jak zapisać się do SOW


Reklamacja jest rozpatrywana po okazaniu dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury. W innym przypadku nie można uwzględnić reklamacji.
1) W celu zareklamowania towaru prosimy o poinformowanie Nas osobiście, telefonicznie lub mailowo o zaistniałej niezgodności.
2) Po okazaniu dowodu zakupu reklamacja zostanie przyjęta do rozpatrzenia.
3) Okres rozpatrzenia reklamacji nie powinien być dłuższy niż 14 dni.
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie dziesięciu dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwrot towaru może nastąpić po okazaniu dowodu zakupu oraz nieuszkodzonego, niezabrudzonego zarówno towaru jak i opakowania fabrycznego.
ZWRACANY TOWAR PROSIMY PRZESYŁAĆ NA ADRES:
"Med-Orth"Specjalistyczna Firma Ortopedyczna Sp. z o.o.
50-438 WROCŁAW
UL. KOŚCIUSZKI 173
UWAGA: Nie zwracamy kosztów odesłania do nas zwracanego produktu. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Odsyłany towar należy zabezpieczyć tak, aby nie uległ on zniszczeniu w trakcie transportu. Towar uszkodzony nie podlega procedurze zwrotu.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu pieniądze przesyłamy na podane przez kupującego konto bankowe.